服務銷售熱線:

(852) 6289-1789
sales@ptx.hk

一般查詢:

(852) 3105-0156
info@ptx.hk

地址:
長沙灣荔枝角道777號田氏企業中心3樓306室
(長沙灣港鐵站 B出口)

辦公時間:  
星期一至五: 早上9時至下午12時,
  下午1時30分至晚上6時;
星期六、日及公眾期假休息

© Intimex 2017 All rights reserved

泰美科技正式成為【WeChat Pay】香港代理

2017-04-12

【微信支付】【WeChat Pay】 俾錢方式愈方便,令潛在客戶變成你的客人就更容易!泰美科技正式成為 #微信支付香港代理!如果你嘅目標客戶群係 #國內 人,千祈唔好錯失機會,快啲搵我哋開微信收款戶口啦!我哋會提供至抵至快嘅服務,只需 #一星期,幫你以 #低開戶費 及 #低交易手續費 開通戶口! 開戶有咩著數?我哋支援網上網下收費,包括我哋嘅自家平台Reg&Pay,同埋市面流動POS機及Android手機,用手機俾錢咁方便,收錢收到手都軟呀! 有興趣開戶嘅朋友可以到 http://regnpay.intimex.hk/c/form.asp?form_id=44 亦可以致電查詢熱線: 6289 1789 / Email: sales@intimex.hk。